Schietvereniging Wilhelmina

Bedrijfsschieten 2009

Een geslaagde bedrijfscompetitie 2009
Sportschietvereniging ‘Wilhelmina’ heeft van 5 t/m 19 oktober weer haar jaarlijkse promotie geweer schieten voor bedrijven, straten, families, etc. gehouden. 38 teams van vier personen hebben zich hiervoor opgegeven. De teams bestaan uit heren, dames en gemengde teams. Telkens werd er op de maandag- en de woensdagavond geschoten. In de schietkelder kan men met zes personen tegelijk schieten. Leden van de sportschietvereniging verleenden waar nodig assistentie en letten er op dat alles ordelijk verloopt. Iedere schutter moest per avond drie kaarten van vijf rozen schieten. Door de strakke planning van de organisatie en de medewerking van vele leden van de sportschietvereniging verliep alles perfect. Ook de discipline van de teams om netjes op hun beurt te wachten speelde een grote rol dat alles goed is verlopen. Naast het kaart- schieten kon men ook op de ‘worstbaan’ zijn of haar schietkunsten tonen, een ieder ging wel met één of meerdere worsten naar huis of nuttigde deze terplekke. De prijswinnaars zaten met de puntentelling dicht bij elkaar.

Al die avonden was het een gezellige drukte in het ‘Schietkroontje’ achter café restaurant ‘De Keizerskroon’.

Prijswinnaars per klasse

Dames:

1e prijs dames: De Losse Flodders: Miranda te Winkel – Anja Sprukkelhorst – Mayke Kremer – Nanda Kremer * 1104 pnt
2e prijs dames: Lolita’s XXL: A. Aaftink – G. de Regt – E. de Jong – N. Verwey * 782 pnt

Gemengd:

1e prijs gemengd: Dennendiek: Agnes Huinink – Henk Klein Brinke – Johan Huinink – Arie Stokkers * 1128 pnt
2e prijs gemengd:Hitec contractors: Henry Willemsen – Tim Aalbers – Bob Groeneveldt – Janno Koens * 1111 pnt

Heren:

1e prijs heren: De Streupers: Jan Meulenveld – Henk Vels – Bennie Bokstart – Herman Groot Wassink * 1225 pnt
2e prijs heren: Florijn APK’: Gerrit Florijn – Gerrit Laarman – Andre Kolkman – Karel Hetzel * 1138 pnt
3e prijs heren: Warnshuis 1: Gerrit Eikelenkamp – Andre Warnshuis – Jeroen ter Heege – Gerrit Ruumpol * 1132 pnt

Individueel: